Klantenservice

Verzend informatie

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn standaard €6,75.

Welke verzend methoden zijn er mogelijk?

Wij verzenden onze pakketten standaard met PostNL. Voor grote pakketten zoals sommige wakeboards kan het gebeuren dat we met DHL verzenden. Dit is afhankelijk van de maat van het pakket.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Uw bestelling zal na ongeveer 2 tot 3 werkdagen bezorgt worden. Maakt u gebruik van overboeking als betaal methode dan kan dit echter langer duren, wij verzenden pas als we de betaling binnen hebben.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, u kunt uw bestelling ook ophalen. Maak hiervoor van te voren wel even een afspraak. Onze adresgegevens vind u op de contact pagina.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, we verzenden naar het buitenland tegen een aangepast tarief. We verzenden alleen naar Belgie, Duitsland, Zwitserland, Luxemburg en Denemarken.

Hebben jullie ook gratis verzending?

Ja, vanaf een bedrag boven de €200 krijgt u automatisch gratis verzending bij uw bestelling.

Betalings informatie

Welke betalingsmethodes zijn er mogelijk?

Bij ons kunt u betalen doormiddel van een bank overboeking.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling verwerkt is?

Gebruikt u overboeking, dan kan het 1 tot 2 werkdagen duren, afhankelijk van welke bank u gebruikt.

Bestellingen & Retouren

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt de winkel doorzoeken en producten in uw winkelmand plaatsen. Vervolgens kunt u deze bestellen door uw winkelmand te bekijken en op afrekenen de klikken. Hier vult u al uw informatie in en wordt u doorverwezen naar een betaalpagina. Uw bestelling is geplaatst.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, u kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Echter raden wij wel aan om een account aan te maken. Zo kunt u uw bestelling beter volgen en kan u uw account informatie aanpassen.

Waar kan ik mijn bestelstatus vinden?

U kunt de status van uw bestelling terug vinden op de account pagina.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat uw bestelling verzonden is krijgt u automatisch een bericht met daarin een Track & Trace link. Via deze link kan u uw pakket volgen.

Kan ik mijn order annuleren of veranderen?

Dit kan, mits de bestelling nog niet verzonden is. Wilt u uw order annuleren of aanpassen? Neem dan contact met ons op via de contact pagina.

Kan ik een product retourneren?

Bij online aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden binnen 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.

  • Tijdens deze termijn van 14 dagen moet u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.
  • U mag het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
  • U kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.
  • Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en verpakking wordt teruggestuurd.
  • Het product degelijk verpakt dient te zijn in de originele verpakking.
  • Het product mag niet beschadigd zijn.
  • Het product dient volledig met alle eventuele accessoires, kabels, boekjes, etc. ingeleverd te worden.

Plak geen stickers, plakband of etiketten op de originele doos en geen geschreven teksten op de verpakking.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Watersportfunstore.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Wij raden u aan goederen te retourneren met een ontvangstbevestiging.

Ongefrankeerde pakketten worden door ons geweigerd.